Suport clienti
Meniu
Cos de cumparaturi

Conditii de retur

Ai cumparat simplu, returnezi rapid!
• Stim ca alegerea unui produs de bricolaj  potrivit nevoilor tale  nu este intotdeauna usoara, suntem alaturi de tine. Daca alegerea facuta nu te multumeste 100%, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, la noi ai 14 zile calendaristice de la primirea produsului sa returnezi produsul.
• Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
• Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014 
Conditii generale pentru returul produselor vandute de Paer Agricol S.R.L. - detinator legal al domeniului sculesiutilaje.ro
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
           • Prin inscrierea unei cereri  RMA( autorizatie de returnare a produsului ) din contul de client       
           • Prin Formularul de retur offline - pe care il descarcati , il completati si il trimiteti prin intermediul adresei noastre de e-mail : office@sculesiutilaje.ro.  Acest formular va fi insotit de poze ale produsului inainte si dupa reambalare ( pregatire pentru retur /preluare de catre curier )
Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:
Vrem sa fi pe deplin informat atunci cand faci o comanda drept urmare iti vom descrie cateva din regulile noastre de retur :
1. Este necesar ca produsul returnat sa ajunga in sediul nostru din I. C. Brătianu 91 - Câmpulung , in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (fie ca il aduceti personal sau expediati prin curier).
2. In cazul in care ti-a ajuns produsul si nu l-ai desfacut din ambalajul original si te-ai razgandit, returul este posibil cu conditia achitarii transportului tur-retur
3 . In situatia in care ai deschis coletul si ai constatat ca produsul nu este cea ce ti-ai dorit,(dar nu ai lucrat cu el) returul se poate realiza cu conditia de a achita transportul dus - intors + verificare utilaj+ costuri reambalare si pregatire pentru revanzare.
Vom taxa aceste servicii dupa urmatoarele criterii :
PRODUSE CU VALOARE PANA IN 1000 RON - TAXA VERIFICARE =30 LEI - TAXA REAMBALARE - 40 LEI.
PRODUSE CU VALOARE INTRE 1000 RON SI 3000 RON - TAXA VERIFICARE =70 LEI - TAXA REAMBALARE - 100 LEI.
PRODUSE CU VALOARE PESTE 3000 RON - TAXA VERIFICARE =120 LEI - TAXA REAMBALARE - 150 LEI.
Trebuie sa stii ca un produs resigilat nu mai poate fi vandut la acelasi pret ca un produs nou.
4 . In situatia in care ai cumparat un produs, ai lucrat cu el si ai constat ca nu indeplineste dorintele tale, returul este posibil cu achitarea taxelor descrise mai sus + eventuale cheltuieli de conformare ale produsului care pot fi evaluate si comunicate doar dupa ce produsul ajunge la noi.
Trebuie stiut din start ca un produs folosit nu mai poate fi vandut decat ca un produs second hand.
ATENTIE!!! Produsele consumabile pot fi returnate doar daca sunt sigilate!
ATENTIE !!! Se intampla de multe ori ca pretul de transport afisat la un produs atunci cand il pui in cos , sa fie mai mic decat pretul normal perceput de o firma de curierat sau chiar gratuit . Acest lucru se poate intampla in cazul unor promotii in care firma noastra isi asuma o parte din transport pentru a stimula vanzarile .
In cazul unui retur vom percepe taxe de transport intregi atat pe tur cat si pe retur.
Se vor percepe taxe de reparatie de pana la 90% pentru produsele folosite in functie de devizul facut de service.
• Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
Achizitiile facute in showroom nu se supun OUG 34/2014! Termenul de reclamare a unei neconformitati este de 48 ore de la data achizitiei.
• Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre Paer Agricol S.R.L.
Atentie !!! Produsele mari , peste 40 kg ( motosape, motocultoare . motocoase, motopompe, generatoare de curent , etc) a caror ambalaje originale nu pot fi recuperate dupa desigilare , vor fi pregatite pentru retur dupa cum urmeaza :
-       se vor curata si vor fi aduse la o stare car mai apropiata de nou
.-       se vor pune pe palet si se vor proteja cu cartoane , vor fi date in stretch
-       inainte si dupa ambalare produsul va fi pozat (3, 4 poze) . Pozele vor fi transmise pe e-mail impreuna cu formularul de retur offline sau vor fi incarcate in cadrul formularului de retur(aici link care duce catre logare si formular de retur din contul de client din contul dvs. Pozele vor certifica starea produsului si ne vom asigura ca orice deteriorare ulterioara va putea fi doar din cauza curierului .
Dupa respectarea acestor pasi unul din colegii nostri va va confirma telefonic posibilitatea de retur . Chiar daca aveti puteti returna produsul cu un curier ales de dvs., va recomandam sa ne dati noua posibilitatea sa trimitem curierul la dvs . pentru ridicarea coletului .De cele mai multe ori este mult mai ieftin pentru dvs ., noi fiind sub contract cu mai multe firme de curierat .
• Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.
• IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
• In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor , acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al Paer Agricol S.R.L. , magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor.
Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al Paer Agricol S.R.L., in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionsitului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul.
Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul Paer Agricol S.R.L  fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon +40 741 405 344 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de e-mail : office@sculesiutilaje.ro
Va multumim!
Cadrul Legal
- Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
- Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
- Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valoarii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
- Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii, respectiv- contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.
OG 34/2014, Art. 14, pct.3:
- Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
- In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de Paer Agricol S.R.L. cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.
-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):
      Art. 59 (secund) . - (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.
- Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final inainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate la adresa: I. C. Brătianu 91 - Câmpulung